10 Mayıs 2012 Perşembe

Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı SYDF Personel Alımı 2012

Türkiyenin bir çok ilinde sosyal yardımlaşma ve dayanışma vakfı yapacağını duyurdu. İlan detaylarında başvuru için gerekli evraklar ve gerekli şartlar mevcuttur. İş arayan arkadaşlarımız için oldukça güzel bir fırsat.
1- ADAYLARDA ARANAN NİTELİKLER

A) GENEL ŞARTLAR

1) Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,

2) Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak,

3) 18 yaşını bitirmiş olmak ve 35 yaşını doldurmamış olmak

4) Askerlik görevini yapmış olmak veya muaf olmak, ya da askerlikle ilişkisi bulunmamak

5) Kamu haklarından mahrum bulunmamak,

6) Türk Ceza Kanunun 53 ncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile,kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, zimmet, irtikap, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas,ihaleye fesat karıştırma,edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkum olmamak.

7) Görevin özelliğine göre eğitim yaş, tecrübe gibi özel şartları taşımak.

8) Vakıflarda ilk defa istihdam edilecek “Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi”nin 4 yıllık yüksek öğretim Kurumlarının her hangi bir bölümünden mezun olmak ve işe alım sürecinde geçerli olan ÖSYM tarafından yapılan geçerli Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSS P3 puan türünde en az 60 puan almış olmak şartları aranır.

9) Görevini devamlı yapmasına engel bir durumunun olmadığını, akıl hastalığı veya vücut sakatlığı ile özrü bulunmadığını, her türlü coğrafi ve iklim koşullarında görev yapabileceğini gösterir sağlık raporu(işe alınması kesinleşenden istenecek)

10) Adli ve idari soruşturma sonucunda, atanmasına engel bir durumu bulunmamak,

B) ÖZEL ŞARTLAR

1- Yükseköğretim Kurulu Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından 2010 veya 2011 yılında yapılan Kamu Personel Seçme Sınavından KPSSP3 puan türüne göre en az 60 puan almış olmak. Personel sayısının 3 (Üç) katı kadar kişi geçerli KPSS P3 puanına göre en yüksek puandan başlarayark sıralanır ve mülakata çağırılır.

2- 4 yıllık Yüksek Öğretim kurumlarının her hangi bir bölümünden mezun olmak.

3- Sosyal İletişim becerisine sahip olmak.

4- Temel bilgisayar proğramlarını iyi düzeyde kullanabilmek

5- İşin Süresi: Belirsiz süreli

6-2 Ay Deneme Süreli

7- Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisinde En az B sınıfı ehliyete sahip olmak(Büro Görevlisi için Ehliyet İstenmemektedir)

8-İstenilen İşgücü Sayısı: 2 İki (1 (Bir) Büro Görevlisi, 1 (bir) Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi)

2-BAŞVURU İÇİN İSTENEN BELGELER

Aşağıda istenen belgelerin sınav tarihine kadar Vakfa teslim edilmesi gerekmektedir. Başarılı olan adaydan istenilen belgelerin asılları bizzat istenecek, fotokopilerin aslına uygunluğu kontrol edilip tasdik edildikten sonra iade edilecektir.

1-Sözleşmeli Personel İş Talep Formu

2-Bitirdiği okulun diploması, çıkış belgesinin aslı veya onaylı sureti,

3-(T.C.Kimlik numaralı) Nüfus cüzdanı tasdikli bir fotokopisi,

4- 2010 veya 2011 yılı KPSSP 3 sınav sonuç belgesi yada noter onaylı sureti

5- Son 6 ay içerisinde çektirmiş 3 adet vesikalık fotoğraf.

6- Erkek adaylar için Askerlikle ilgisi olmadığını gösterir belge,

7- Adli sicil belgesi,

8-Çalışmasını devamlılık yapmasına engel olmayacağını gösteren sağlık raporu (Sözleşme öncesi istenecektir)

9-Varsa iş deneyim belgeleri fotokopileri ve Özgeçmişleri

Not: Fotokopisi verilecek belgelerin müracaat esnasında aslı yada noter onaylı suretlerinin ibrazı zorunludur.

3-SINAVA BAŞVURU VE SINAVA İLİŞKİN BİLGİLER

1- BaşvurularAile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğünün http://app.aile.gov.tr/vakifilan/ilanlistesi adresine 04.05. 2012 – 18.05.2012 tarihleri arasında online yapılacaktır. Başvuruda bulunan adaylar, istenen belgeler ile birlikte 18.05.2012 Cuma günü saat 17.00′a kadar Şenpazar Kaymakamlığı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığına bizzat başvuracaklardır. Posta ile yapılacak başvurular kabul edilmeyecektir. Sözlü sınava girmeye hak kazananların listesi 19.05.2012 tarihinde açıklanacaktır. Sözlü Sınav 24.05.2012 Perşembe günü saat 10:00′da Kaymakamlık Makamında yapılacaktır.

2- Başvurular KPSS P3 puanına göre sıralandıktan sonra geçerli en yüksek puana sahip adaydan başlamak üzere, her bir unvan için alınacak personel sayısının 3 (üç) katı aday Sözlü Sınava çağrılır ve belirtilen şartları taşıdığını gösteren belgelerin aslını veya noter onaylı fotokopilerini 23.05.2012 Çarşamba günü saat 17:00′a kadar Vakıfa teslim edeceklerdir.

3- Başvurular ile ilgili Kurumumuz tarafından yapılacak inceleme sonucunda gerekli şartları taşımayanlar ile eksik belgesi olanların başvuruları kabul edilmeyecektir.

4- Mütevelli Heyetince oluşturulacak Mülakat Komisyonu tarafından Sözlü Sınavda adaylar 100 tam puan üzerinden;

a) Sosyal iletişim beceri ve kabiliyeti (20 puan)

b) Liyakatı, temsil kabiliyeti, davranış ve tepkilerinin mesleğe uygunluğu (20 puan)

c) Genel kültürü ve bilgi birikimi (20puan)

d) Bilimsel ve teknolojik gelişmelere açıklığı ve uygulama kabiliyeti (20 puan)

e) Bir konuyu kavrayıp özetleme, ifade yeteneği ve muhakeme gücü (10 puan)

f) Özgüveni ikna kabiliyeti ve inandırıcılığı (10 puan) yönlerinden

değerlendirilecektir.

5- Nihai Sınav Sonucu, geçerli KPSS puanı ile adayın Sözlü Sınavdan almış olduğu puanın aritmetik ortalaması ile belirlenecektir. Nihai sınav sonucu notu 60 puandan aşağı olmamak üzere en yüksek puan alan 1 asil 1 yedek Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi tespit edilecek ve atanmak üzere mütevelli heyetinin onayına sunulacaktır. Komisyonca 3 adayın başarı sıralaması yapılarak “Mülakat Komisyonu”nun belirlediği aday Mütevelli Heyeti Kararı alınarak Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü’ne bildirilecek ve onay alındıktan sonra “Belirsiz Süreli İş Sözleşmesi”düzenlenerek görevine başlatılacaktır.

6- Nihai sınav sonucu olarak 59 ve daha düşük puan alan adaylar başarısız sayılacak olup, Vakfımız işe alım süreci sonucunda, personel alıp almamakta, kadroların tamamına ya da bir kısmına atama yapmakta serbesttir.

4-DİĞER HUSUSLAR

1- Başvuru sonunda sözlü sınava girmeye hak kazanan adayların litesi ile Nihai Sınav sonucu oluşacak atanan adayların listesi Hükümet Konağı ilan panosunda ve Kaymakamlık resmi internet sitesi olan www.senpazar.gov.tr adresinde ilan edilecektir. Bu ilan tebliğ mahiyetinde olacağından, ayrıca tebligat yapılmayacaktır.

2- Atanmaya hak kazanan adaylar, sonuçlarının ilan edilmesinden itibaren 10 gün içerisinde istenilen belgeleri tamamlayarak, Şenpazar Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına bizzat teslim etmeleri gerekmektedir. Bu süre içerisinde belgeleri tamamlayarak teslim etmeyen adayların yerine Nihai Sınav sonucunda oluşan başarı sırasına göre yedek aday ile sözleşme imzalanır.

3- Adaylar sadece bir iş pozisyonu için müracaat edebilir.

4- Gerçeğe aykırı belge ile müracaat ettiği anlaşılan adayların, atamaları yapılmış olsa bile sözleşmeleri iptal edilir.

5- Atamaları yapılmayan adayların başvuru belgeleri, yerleştirme sonucunun ilanından itibaren 15 gün içinde aday tarafından talep edilmesi halinde iade edilecek olup, belirtilen süre sonrası yapılacak talepler dikkate alınmayacaktır.

6- Sözleşmeli personel, ihtiyaç duyulan hizmet birimleri ve pozisyonlarda istihdam edildiğinden, Devlet memurlarında olduğu gibi kurumlar içinde veya kurumlar arasında naklen atamalarına dair mevzuat bulunmamaktadır. Bu nedenle bu pozisyonlara yerleştirilen personel herhangi bir nedenle (eş durumu, sağlık vb.) nakil talebinde bulunamazlar.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder