30 Nisan 2012 Pazartesi

Batı Karadeniz Kalkınma Ajansı Personel Alımı 2012

Batı Karadeniz Kalkınma Ajansı (BAKKA) kalkınma ajansı personel alım şartlarına göre 1 İç Denetçi, 1 Uzman (KPSS puanı ile) ve 1 Destek Personeli (Yönetici Asistanı) alacak.Adaylara şimdiden başarılar.

T.C. BATI KARADENİZ KALKINMA AJANSI

PERSONEL GİRİŞ SINAVI İLANI

Batı Karadeniz Kalkınma Ajansına (BAKKA) 5449 sayılı Kalkınma Ajanslarının Kuruluşu, Koordinasyonu ve Görevleri Hakkında Kanun ile 25.07.2006 tarih ve 26239 sayılı Resmî Gazetede yayımlanan Kalkınma Ajansları Personel Yönetmeliği hükümleri çerçevesinde; Bartın, Karabük ve Zonguldak illerinin kalkınması ve gelişmesine hizmet etmek isteyen, yetenekli, dinamik, analitik düşünebilen, takım çalışmasına yatkın, kendine güvenen, iletişime açık, pozitif düşünen, üretken, değişen çalışma koşullarına uyum sağlayabilen ve seyahatengeli olmayan 1 İç Denetçi, 1 Uzman (KPSS puanı ile) ve 1 Destek Personeli (Yönetici Asistanı) alımı yapılacaktır.

Batı Karadeniz Kalkınma Ajansının merkezi Zonguldak İli olup Ajansın faaliyet alanını Bartın, Karabük ve Zonguldak illeri oluşturmaktadır. Bu nedenle, sınavda başarılı olan adaylar bu illerden Ajansın uygun göreceği herhangi birinde çalışmayı kabul ve taahhüt etmiş sayılırlar.

 

 

Son Başvuru Tarihi ve Saati

Sözlü Sınava Katılacakların İlanı Sınav Tarihi Başvuru Yeri

Tel / Faks E-posta

21 Mayıs 2012 Pazartesi – 17:30 (Kargo veya postadan kaynaklı gecikmeler dikkate alınmayacaktır.) 23 Mayıs 2012 Çarşamba 25 Mayıs 2012 Cuma

Batı Karadeniz Kalkınma Ajansı Hizmet Binası, İncivez Mah. Milli Egemenlik Cad. No:130 Demirpark AVM. Kat:4 67100 ZONGULDAK (372) 257 74 70 / (372) 257 74 72 bilgi@bakka.org.tr

 

 

1. Adaylar İçin Aranan Genel Şartlar

a) Türk vatandaşı olmak,

b) Kamu haklarından mahrum bulunmamak,

c) Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, milli savunmaya karşı suçlar, devlet sırlarına karşı suçlar ve casusluk, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat

karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak,

ç) Erkek adaylar için askerlik görevini yapmış veya muaf olduğunu belgelemek,

ç) Devamlı olarak görev yapmasına engel olabilecek, daimi vücut ya da akıl hastalığı ile vücut sakatlığı ya da özrü bulunmamak,

d) Yurt içi ve yurt dışı seyahat engeli bulunmamak. 2. İç Denetçi İçin Sınava Giriş Şartları

Ajansımızda iç denetim faaliyetlerini sistematik ve disiplinli olarak uluslararası standartlar ve kamu iç denetim standartlarına uygun şekilde yapmak, Ajansın çalışmalarına değer katmak ve geliştirmek için kaynakların ekonomiklik, etkililik ve verimlilik esaslarına göre yönetilip yönetilmediğini değerlendirmek, bağımsız, nesnel güvence sağlamak, danışmanlık ve rehberlik yapmak üzere bir iç denetçi istihdam edilecektir. İç denetçi olarak istihdam edilecek personel için sınava giriş şartları şöyledir:

a) Üniversitelerin hukuk, iktisat, maliye, işletme, kamu yönetimi, uluslararası ilişkiler, istatistik, çalışma ekonomisi ve endüstri ilişkileri, matematik, sosyoloji, mimarlık, şehir ve bölge planlama bölümleri ile mühendislik dallarından veya bunlara denkliği YÖK tarafından kabul edilen yurtdışındaki yükseköğretim kurumlarından lisans düzeyinde mezun olmak,

b) Başvuru tarihi itibari ile son beş yılda Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavında İngilizce dilinden, en az 70 puan almış veya buna denk kabul edilen son iki yılda alınmış uluslararası geçerliliği bulunan belgeye (TOEFL veya IELTS) sahip olmak,

c) Kamuda en az 10 yıl denetim elemanı olarak çalışmış olmak.

• •

2.1. İç Denetçi İçin Tercih Nedenleri

a) Ajansın faaliyet alanını ilgilendiren konularda tecrübe sahibi olmak,

b) Lisansüstü eğitim belgesine sahip olmak,

c) Uluslararası Kamu Denetçisi Sertifikası, Uluslararası İç Denetçi Sertifikası veya Kamu İç Denetçi Sertifikasına sahip olmak.

ç) İkinci yabancı dil bilmek ve bunu belgelemek.

2.2. İç Denetçi İçin İstenen Belgeler

a) İş Talep Formu (EK-1),

b) Öğrenim Diploması ya da Mezuniyet Belgesinin aslı ya da aslı başvuru sırasında Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi,

c) 4,5 x 6 ebadında 3 (üç) adet vesikalık fotoğraf, (son 3 ay içerisinde çekilmiş, bir tanesi İş Talep Formuna yapıştırılmış),

ç) T.C. kimlik numarası yazılı beyanı,

ç) Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı (KPDS) sonuç belgesinin ya da buna denk kabul edilen uluslararası geçerliliği bulunan yabancı dil belgesinin aslı veya bilgisayar çıktısı ya da kurumca onaylı sureti,

d) Detaylı özgeçmiş,

e) Erkek adaylar için askerlik görevini yapmış veya muaf olduğunu gösteren belgenin aslı veya Noter tasdikli sureti ya da aslı başvuru sırasında Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi,

f) Kamuda denetim elemanı olarak çalıştığını gösterir belgenin aslı veya kurumca onaylı sureti,

ğ) Yukarıda belirtilen tercih nedenlerini taşındığını gösterir belgelerin asılları veya Noter tasdikli suretleri, ya da aslı başvuru sırasında Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopileri.

3. Uzman Personel İçin Sınava Giriş Şartları

a) Üniversitelerin hukuk veya maliye bölümlerinden veya bunlara denkliği YÖK tarafından kabul edilen yurt dışındaki yükseköğretim kurumlarından lisans düzeyinde mezun olmak,

b) Başvuru tarihi itibari ile son beş yılda Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavında İngilizce dilinden, en az 70 puan almış veya buna denk kabul edilen son iki yılda alınmış uluslararası geçerliliği bulunan belgeye (TOEFL veya IELTS) sahip olmak,

c) Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi tarafından 10-11 Temmuz 2010 veya 09­10 Temmuz 2011 tarihlerinde yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavından mezun oldukları öğrenim dalları itibariyle aşağıdaki tabloda gösterilen ilgili puan türlerinden en az 80 puan almış olmak

Tablo 1: KPSS Puan Tablosu

ALAN KPSS
PUAN TÜRÜ TABAN PUAN
Hukuk KPSS 3. 11 veya 21 80
Maliye KPSS 3 veya 24 80

3.1. Uzman Personel İçin Tercih Nedenleri:

Aşağıda sayılan alanların birinde veya bir kaçında bilgi ve deneyim sahibi olmak ve bunu belgelemek tercih

a) Hibe veya Mali Destek Yönetimi,

b) Proje Döngüsü Yönetimi (PDY),

c) Avrupa Birliği Destek Mekanizmaları ve Uygulamaları,

ç) Fizibilite Çalışmaları, Proje Hazırlama, Satın Alma Usulleri, İzleme Değerlendirme, Raporlama, Kayıt Tutma, İhale Dosyalarının Hazırlanması ve İzleme Bilgi Sistemlerinin Kullanılması,

ç) Kalkınma Kuramları, Bölgesel ve Yerel Kalkınma,

d) Hibe ve Proje Yönetimi konularında denetim ve usulsüzlük incelemelerinde deneyim sahibi olmak,

e) Sözleşme hukukuna ve satınalma mevzuatına hakim, mali konularda ve proje hakediş ödemelerinde ve izleme süreçlerinde deneyim sahibi olmak,

f) 5449 sayılı Kanunda uzmanlar için belirtilmiş eğitim dallarından birinde lisansüstü eğitim belgesine sahip olmak,

ğ) İkinci yabancı dil bilmek ve bunu belgelemek,

g) Sürücü belgesine sahip olmak ve aktif olarak araç kullanabilmek.

3.2. Uzman Personel İçin Başvuruda İstenen Belgeler

a) İş Talep Formu (EK-1),

b) Öğrenim Diploması ya da Mezuniyet Belgesinin aslı ya da aslı başvuru sırasında Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi,

c) 4,5 x 6 ebadında 3 (üç) adet vesikalık fotoğraf, (son 3 ay içerisinde çekilmiş, bir tanesi İş Talep Formuna yapıştırılmış),

ç) T.C. kimlik numarası yazılı beyanı,

ç) Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı (KPDS) sonuç belgesinin ya da buna denk kabul edilen uluslararası geçerliliği bulunan yabancı dil belgesinin aslı veya bilgisayar çıktısı ya da kurumca onaylı sureti,

d) Detaylı özgeçmiş,

e) Erkek adaylar için askerlik görevini yapmış veya muaf olduğunu gösteren belgenin aslı veya Noter tasdikli sureti ya da aslı başvuru sırasında Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi,

f) KPSS puanıyla başvuracak adaylar için, 10-11 Temmuz 2010 veya 09-10 Temmuz 2011 tarihlerinde yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavlarında başvuruda bulundukları alan için ilgili puan türlerinden talep edilen puanı aldıklarını gösterir belgenin aslı veya bilgisayar çıktısı ya da kurumca onaylı sureti,

ğ) Yukarıda belirtilen tercih nedenlerini taşındığını gösterir belgelerin asılları veya Noter tasdikli suretleri, ya da aslı başvuru sırasında Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopileri.

4. Yönetici Asistanı İçin Sınava Giriş Şartları

4.1. KPSS (Kamu Personeli Seçme Sınavı) Puanı ile Başvuracak Adaylar

a) Üniversitelerin işletme, kamu yönetimi, halkla ilişkiler, iletişim, basın ve yayın, uluslararası ilişkiler bölümlerinden veya bunlara denkliği YÖK tarafından kabul edilen yurt dışındaki yükseköğretim kurumlarından lisans düzeyinde mezun olmak,

b) Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi tarafından 10-11 Temmuz 2010 veya 09-10 Temmuz 2011 tarihlerinde yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSS 3, 4, 5 veya 8 puan türünden en az 70 puan almış olmak.

4.2. KPSS’ye Girme Şartı Aranmaksızın İş Tecrübesi ile Başvuracak Adaylar

a) Üniversitelerin işletme, kamu yönetimi, halkla ilişkiler, iletişim, basın ve yayın, uluslararası ilişkiler bölümlerinden veya bunlara denkliği YÖK tarafından kabul edilen yurt dışındaki yükseköğretim kurumlarından lisans düzeyinde mezun olmak,

b) Herhangi bir kamu veya özel sektör kuruluşunda ilgili alanda en az 3 (üç) yıl fiilen başarılı olarak çalışmış olmak.

4.3. Yönetici Asistanı İçin Tercih Nedenleri

a) İngilizceyi ileri düzeyde okuyabilme, yazabilme ve konuşabilme becerisine sahip olmak,

b) Yönetici asistanlığında iş deneyimine sahip olmak,

c) MS Office programlarına ileri düzeyde hâkim olmak,

ç) Resmi yazışma kurallarına hâkim olmak,

ç) İleri düzeyde temsil ve iletişim becerisine sahip olmak,

4.4. Yönetici Asistanı İçin İstenen Belgeler

a) İş Talep Formu (EK-1),

b) Öğrenim Diploması ya da Mezuniyet Belgesinin aslı ya da aslı başvuru sırasında Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi,

c) 4,5 x 6 ebadında 3 (üç) adet vesikalık fotoğraf, (son 3 ay içerisinde çekilmiş, bir tanesi İş Talep Formuna yapıştırılmış),

ç) T.C. kimlik numarası yazılı beyanı,

ç) Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı (KPDS) sonuç belgesinin ya da buna denk kabul edilen uluslararası geçerliliği bulunan yabancı dil belgesinin aslı veya bilgisayar çıktısı ya da kurumca onaylı sureti,

d) Detaylı özgeçmiş,

e) Erkek adaylar için askerlik görevini yapmış veya muaf olduğunu gösteren belgenin aslı veya Noter tasdikli sureti ya da aslı başvuru sırasında Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi,

f) KPSS puanıyla başvuracak adaylar için, 10-11 Temmuz 2010 veya 09-10 Temmuz 2011 tarihlerinde yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavlarında başvuruda bulundukları alan için ilgili puan türlerinden talep edilen puanı aldıklarını gösterir belgenin aslı veya bilgisayar çıktısı ya da kurumca onaylı sureti,

ğ) İş tecrübesi ile başvuranların kamu kurumlarından veya ilgili Sosyal Güvenlik Kurumundan alacakları ispatlayıcı belgenin aslı veya Noter tasdikli sureti ya da aslı başvuru sırasında Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopileri,

g) Yukarıda belirtilen tercih nedenlerini taşındığını gösterir belgelerin asılları veya Noter tasdikli suretleri, ya da aslı başvuru sırasında Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopileri.

5. Başvuru Tarihi, Şekli ve Yeri

Adayların, sınava katılabilmek için yukarıda sayılan başvuru belgelerini 21 Mayıs 2012 Pazartesi saat 17:30′a kadar Batı Karadeniz Kalkınma Ajansı (BAKKA)’nın, İncivez Mah. Milli Egemenlik Cad. No:130 Demirpark AVM. Kat:4 67100 Zonguldak (Tel: 0372 257 74 70) adresine elden teslim etmeleri veya son başvuru tarih ve saatine kadar ulaşmak kaydıyla posta yolu ile göndermeleri gerekmektedir. Bu tarih ve saatten sonra yapılan başvurular ile postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.

Ajansa yapılan başvurular, Genel Sekreterlikçe dosya üzerinde değerlendirildikten sonra, yarışma sınavına katılabilecek adayların isimleri ile sınava ilişkin tarih ve yer 23 Mayıs 2012 tarihinden itibaren Ajansın web sitesi olan www.bakka.org.tr ile www.zonguldak.gov.tr, www.karabuk.gov.tr,www.bartin.gov.tr internet sayfalarında ilan edilecektir. Adaylara ayrıca tebligat yapılmayacaktır.

Yapılacak değerlendirme sonucunda alınması planlanan personel sayısının 4 (dört) katına kadar aday yarışma sınavına çağırılabilecektir.

Tablo 2: Sınava Çağrılacak Aday Sayısı

Personelin Unvanı Alınacak Personel Sayısı Sözlü Sınava Çağrılacak Aday Sayısı
İç Denetçi 1 kişi 4 kişi
Uzman Personel 1 kişi 4 kişi
Yönetici Asistanı 1 kişi 4 kişi

7. Sınav Yeri ve Tarihi

Yarışma Sınavı, 25 Mayıs 2012 Cuma 09:30-17:30 saatleri arasında Batı Karadeniz Kalkınma Ajansı (BAKKA)’nın, İncivez Mah. Milli Egemenlik Cad. No:130 Demirpark AVM. Kat:4 67100 Zonguldak adresinde yapılacaktır.

Yarışma Sınavına girmeye hak kazanan adaylar, internet sayfasında belirtilen tarih ve saatte nüfus cüzdanı veya sürücü belgesi gibi fotoğraflı ve onaylı bir kimlik belgesiyle sınav yerinde hazır bulunacaklardır.

8. Sınavın Yapılış Şekli

Sınav “sözlü” olarak yapılacaktır. Sınav Kurulu üyeleri sözlü sınavda; adayın KPSS başarı durumu, adayın çalıştığı alandaki uzmanlık düzeyi, mesleki tecrübe ve bilgi birikimi, yabancı dil bilgisi ve bilinen yabancı dili kullanabilme düzeyi, adayın sorumluluk alabilme, iş bitirme, pratik zekâ, kavrayış, ifade ve temsil kabiliyeti, muhakeme gücü, görevlendirilecek pozisyona yatkınlık, davranış ve tepkilerinin mesleğe uygunluğu gibi niteliklere sahip olup olmadığını da göz önüne alarak her adaya ayrı ayrı not verecektir. Sınav Kurulu bu hususları tespit etmek

üzere uygun gördüğü bilgi ve belgeleri adaylardan isteyebilir.

9. Sınav Sonuçlarının Değerlendirilmesi ve ilanı

Sınav Kurulu üyelerinin verdikleri notların aritmetik ortalaması sınav sonucunu gösterir. Sınav başarı notu 100 (yüz) puan üzerinden en az 70 (yetmiş)’tir. Ancak, sınavda başarılı olanların sayısı ilan edilen boş pozisyon sayısından fazla ise, en yüksek puan alan adaydan başlamak üzere sıralama yapılarak, boş pozisyon sayısı kadar aday yarışma sınavını kazanmış kabul edilir. Yarışma sınavında 70 (yetmiş)’in üzerinde puan almış olmak bu sıralamaya giremeyen adaylar için kazanılmış hak teşkil etmez.

Sınav Kurulu, başarı sırasına göre sıralamaya tabi tutmak suretiyle başarılı adaylar arasından, boş pozisyon sayısının yarısı kadar yedek aday belirleyebilir. Yedek liste oluşturulan durumlarda asil adaylardan göreve başlamayanların yerine, yedek adaylar sırasına göre istihdam edilir. Bunlar hakkında 25.07.2006 tarih ve 26239 sayılı Resmî Gazetede yayınlanan Kalkınma Ajansları Personel Yönetmeliğinin ilgili hükümleri aynen uygulanır.

Kazanan adayların isim listesi, Genel Sekreterlikçe, Sınav Kurulu tarafından sonuçların kendisine intikal ettirildiği tarihten itibaren en geç üç gün içinde Ajansın web sitesi olan www.bakka.org.tr internet adresinde ilan edilir ve ayrıca sınav sonucu, göreve başlama çağrısı ile birlikte, kazanan adaylara yazılı olarak bildirilir.

Aday yaptığı başvuru ile iş talep formunda belirtilen bilgilerin ve teslim edilen belgelerin asıllarının ve fotokopilerinin doğru ve gerçeğe uygun olduğunu kabul ve beyan etmektedir. Giriş Sınavında hile yaptığı, sahte belge ibraz ettiği veya gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu ya da Ajansta çalışmak için gerekli nitelikleri taşımadıkları sonradan anlaşılan adayların sınavları geçersiz sayılır ve bunlarla sözleşme yapılmaz. Bu gibi durumları tespit edilenlerle sözleşme yapılmış olsa dahi sözleşmeleri derhal feshedilir. Bu kişiler hiçbir hak talep edemezler ve haklarında Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulur.

10. Bilgi

a) KPDS Denklik Tablosu

Başvuruda bulunacak adayların KPDS sınav sonuç belgesine sahip olmaması durumunda, TOEFL ve IELTS sınavlarının sonuçları da Tablo 3′te verildiği şekilde KPDS puanına dönüştürülerek başvuru için kabul edilecektir.

KPDS TOEFL IBT TOEFL CBT TOEFL PBT IELTS
70 84 221 561 5

b) İş Talep Formu

Ajansın web sitesi olan www.bakka.org.tr internet adresi veya Ajansın merkez hizmet binasından (İncivez Mah. Milli Egemenlik Cad. No:130 Demirpark AVM. Kat:4 67100 Zonguldak adresinden) temin edilebilir.

Kamuoyuna ilanen duyurulur.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder